کدآهنگ پیشوازهمراه اول وایرانسل
masood789.lxb.ir
  • درباره ما
  • آلبوم های جدید
  • ارسال آثار
  • فروشگاه

به سایت ما خوش آمدید

شما دراین سایت می توانید به بهترین وجدیدترین موزیک های روز دنیا دسترسی داشته باشین.

() برای ارسال نظر و ثبت تبلیغات خود با ایمیل ما درارتباط باشین:



برای ارسال مطالب خود درسایت ما
محل درج تبلیغات شما
لینکهای روزانه
کدهای اختصاصی
  • خبرنامه وب سایت:





 

دلواپسی با صدای زکی شمس آبادی
گریه نکردم که بگم از عاشقی خسته شدم اشکامو هدیه ات میکنم ببین دل بسته شدم گرمی لحظه هام شده تب نفس کشیدنت می پیچه تو خاطره هام عطر گل های پیرهنت اینا همه اش دلواپسی های منه یکی داره تو گریه هام حرف میزنه دلم میخواد تو رو دوباره حس کنم داد بزنم عاشق دیوونه ات منم از من نخواه رها بشم ، یه بغضض بی صدا بشم پا بذارم تو جاده ها ، برم و بی هوا بشم این جاده ها که جاده نیست ، دل کندن از تو ساده نیست رفتن تو این راه خطر ، کار پای پیاده نیست گریه نکردم که بگم از عاشقی خسته شدم اشکامو هدیه ات میکنم ببین دل بسته شدم گرمی لحظه هام شده تب نفس کشیدنت می پیچه تو خاطره هام عطر گل های پیرهنت اینا همه اش دلواپسی های منه یکی داره تو گریه هام حرف میزنه دلم میخواد تو رو دوباره حس کنم داد بزنم عاشق دیوونه ات منم از من نخواه رها بشم ، یه بغضض بی صدا بشم پا بذارم تو جاده ها ، برم و بی هوا بشم این جاده ها که جاده نیست ، دل کندن از تو ساده نیست رفتن ت�...
دریافت کد برای پخش در وبلاگ :   پخش خودکار :   پخش با انتخاب کاربر :
شناسه : 4398
ایرانسل : ندارد
همراه اول : ندارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ÇÏÇãå ÓÊ

2تبلیغات

masood789.lxb.ir
درباره ما
به وبلاگ من خوش امدید


نظرسنجی
آمارسایت
  • آمارگیرسایت:

    امروز : 13
    دیروز : 54
    هفته : 78
    ماه : 78
    کل : 107392
    تعدادپستها : 90
    تعدادنظرات : 0
    افراد آنلاین : 1

تبلیغات متنی



تبلیغات۱
http://avaz92.loxblog.com


تبلیغات ۲
http://avaz92.loxblog.com